مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-25سياسي

فرمانده سپاه الغدیر: مسئولان به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی داشته باشند


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که رسیدن به قله های پیشرفت در گرو تفکر بسیجی است، گفت: مسئولان و دست اندرکاران نظام باید به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی عصر امروز در همایش نخبگان و متنفذین اقشار بسیج استان یزد، اظهار کرد: بسیج در دل بحران های ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل شد و تبدیل تهدیدات به فرصت مهمترین مأموریت بسیج بوده و است.

وی با بیان این که بسیج ثابت کرده ما می توانیم بدون وابستگی به دیگران موفق شویم، افزود: خلاقیت، نوآوری و تبعیت محض از امامین انقلاب و توسل به ائمه اطهار را مزیت و رمز کسب دستاوردهای بزرگ بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد، رسیدن به قله های افتخار در حوزه های مختلف را بیانگر سرآمدی روحیه بسیجی دانست وگفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت در گرو هم افزایی و ترویج تفکر جهادی است.

سردار زارع کمالی با بیان این که اگر می خواهیم به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسیم، مسئولان و دست اندرکاران نظام باید به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی، عمیق داشته باشند، تصریح کرد: رسیدن به کشوری پیشرفته و با شرف در گرو تربیت نسلی باسواد، شجاع، دلسوز، پیشگام و اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر: مسئولان به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی داشته باشند

فرمانده سپاه الغدیر: مسئولان به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی داشته باشند