مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-06اقتصادي

پزشک تبریز متخلف در تبریز نقره داغ شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از حکم به استرداد وجه اضافی دریافت شده توسط یک پزشک بابت انجام عمل جراحی در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صمد حضرتی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی از فردی مبلغ 600 میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه سوم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات بلا وجه متهم و احراز تخلف اخذ مبلغ اضافی خارج از تعرفه مصوب با توجه به بار اول بودن حکم به استرداد عین مبلغ اضافه دریافتی داده و علاوه بر آن به پرداخت 600 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

  حضرتی گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده 11 امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

  تعزیر خارج کننده ارز اضافی بر اساس قانون مبارزه با قاچاق ارز مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی از جریمه بیش از پنج میلیارد ریالی خارج کننده ارز مازاد از ضوابط ارز مسافرتی در تبریز خبر داد و اظهار کرد: با کشف 12هزار و 500 دلار در گیت بازرسی فرودگاه از یک فرد  به پرونده تخلف از ضوابط وی در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک تبریز متخلف در تبریز نقره داغ شد

پزشک تبریز متخلف در تبریز نقره داغ شد