مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-19سياسي

اهدای خون 76 نفر در روز شهادت حضرت زهرا(س) در قم


مدیرکل اداره انتقال خون استان قم اظهار کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 76 نفر از اهداکنندگان موفق به اهدای خون شدند که از این تعداد 1 نفر از اهداکنندگان خانم و 75 نفر آقا بودند.

- ایسنا/قم مدیرکل اداره انتقال خون استان قم اظهار کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 76 نفر از اهداکنندگان موفق به اهدای خون شدند که از این تعداد 1 نفر از اهداکنندگان خانم و 75 نفر آقا بودند.

دکتر مهدی پهلوانی ستوده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و برای تأثیر در نگرش دختران و زنان نسبت به ضرورت و حیات بخش بودن اهدای خون، پویش اهدای خون با محوریت بانوان در استان قم همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 87 نفر برای اهدای خون به مراکز اهدای خون استان قم مراجعه کردند که از این تعداد 3 نفر خانم و 84 نفر آقا بودند.

مدیرکل اداره انتقال خون استان قم ادامه داد: از این تعداد مراجعه کننده 76 نفر موفق به اهدای خون شدند که از این تعداد یک نفر خانم و 75 نفر آقا بودند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ اهدای خون تاکید کرد و گفت: پویش مهر فاطمی با شعار بانوی ایرانی، نبض زندگی و اهدای خون در بازده زمانی شهادت حضرت زهرا (س) تا روز ولادت ایشان و روز مادر به صورت هماهنگ در سراسر کشور ادامه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون 76 نفر در روز شهادت حضرت زهرا(س) در قم

اهدای خون 76 نفر در روز شهادت حضرت زهرا(س) در قم