مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-10حوادث

کشف لاشه 20 خرگوش از سه شکارچی غیرمجاز در زنجان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از تشکیل پرونده شکار غیرمجاز برای سه شکارچی بدون پروانه شکار خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از تشکیل پرونده شکار غیرمجاز برای سه شکارچی بدون پروانه شکار خبر داد.

اسماعیل قلی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته در ورودی شهر زنجان ماموران با بررسی یک دستگاه خودروی هایلوکس لاشه 20 سر خرگوش را کشف کردند، اظهار کرد: مراتب به یگان گزارش شد و با حضور در محل، از سه فردی که اقدام به شکار غیرقانونی کرده بودند، یک قبضه سلاح شکاری و لاشه 20 سر خرگوش ضبط شد.

پرونده ای نیز در همین رابطه تشکیل و به مراجع قضایی داده شد.

او با اشاره به اینکه به هیچ کسی اجازه شکار غیرقانونی حتی یک پرنده کوچک را نمی دهیم، افزود: از ابتدای امسال تا کنون، مجوزی برای شکار در استان داده نشده است و افرادی که شکار می کنند کار خلاف قانون می کنند و در صورت مشاهده، با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

قلی زاده به همکاری جوامع محلی و تاثیر آنها بر حفاظت بهتر از محیط زیست اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته، با توجه به افزایش سطح آگاهی افراد، جوامع محلی تا حد زیادی همکاری لازم را با این اداره کل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاشه 20 خرگوش از سه شکارچی غیرمجاز در زنجان

کشف لاشه 20 خرگوش از سه شکارچی غیرمجاز در زنجان