مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-03ورزشي

درخشش بانوان جودوکار هرمزگانی در مسابقات چندجانبه استهبان


مسابقات چندجانبه جودو رده های مختلف سنی بانوان که با حضور تیم هایی از استانهای فارس، هرمزگان، اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان در شهر استهبان شیراز جریان داشت با درخشش جودوکاهای هرمزگانی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در این سری رقابت ها و در رده خردسالان پرنیا خاکدر وزن منفی 34 کیلوگرم از بندرعباس دوم شد و آنیسا ملایی در وزن منفی 28 کیلوگرم از بندرعباس و الیا جلیلیان در وزن منفی 57 کیلوگرم از بندرعباس عنوان سومی را کسب کردند.

در رده نونهالان یکتا محمدی در وزن منفی 34 کیلوگرم از بستک و زهره ناصری منفی 63 کیلوگرم از بندرعباس به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده نوجوانان نیز نازنین چشم بشر در وزن مثبت 70 کیلوگرم از بستک دوم شد و آیسل علیپور در وزن منفی 44 کیلوگرم از بندرعباس، فردوس پیاب در وزن منفی 48 کیلوگرم از بستک، زهرا کشاورزی در وزن منفی 63 کیلوگرم از بندرعباس، غزال آهوزرین در وزن مثبت 63 کیلوگرم از بستک، نازنین زهرا خندستان در وزن منفی 70 کیلوگرم از بندرعباس و ابتسام شادکامی در وزن مثبت 70 کیلوگرم از بستک عنوان سومی اوزان خود را کسب کردند.

در رده جوانان زهرا خلیفه در وزن منفی 57 کیلوگرم از بندرعباس و سیده یاسمن ابوطالبی در وزن منفی 57 کیلوگرم از قشم هر دو به مقام سوم رسیدند و در رده بزرگسالان محدثه دهقانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بانوان جودوکار هرمزگانی در مسابقات چندجانبه استهبان

درخشش بانوان جودوکار هرمزگانی در مسابقات چندجانبه استهبان