مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-28سياسي

افتتاح نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران


با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و دسترسی طلاب حوزه علمیه به کتب جدید،نمایشگاه کتاب های تخصصی با موضوعات مختلف در کتابخانه حوزه علمیه خواهران بندرعباس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران بندرعباس امروز با حضور حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از علما و مدیران استان در کتابخانه تخصصی حوزه علمیه خواهران بندرعباس افتتاح شد.

این نمایشگاه کتاب با هدف در دسترس قرار گرفتن کتب جدید در حوزه های مختلف خاصه کتاب های فقهی و حوزوی با قیمت مناسب جهت بهره بری طلاب حوزه علمیه خواهران و عموم شهروندان افتتاح شد.

در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه کتاب، از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و کتابدارن برتر حوزه ها و مدارس حوزه علمیه در سراسر استان توسط نماینده ولی فقیه و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تجلیل و قدردانی شد.

همچنین امام جمعه بندرعباس با همراهی مدیرکل کتابخانه ها و سایر مسئولان، ضمن بازدید از کتابخانه وسیع و تخصصی حوزه علمیه خواهران بندرعباس، در جلسه ای مشترک به بیان راهکارهای مناسب با افزایش همکاری حوزه های علمیه و کتابخانه های عمومی استان در جهت افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران

افتتاح نمایشگاه کتاب های تخصصی حوزه علمیه خواهران