مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13اجتماعي

گلکاری گسترده در شهر بوستان آغاز شد


تعداد دو هزار بوته گل فصلی و دائمی در شهر بوستان کاشته می شود.

- هادی قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت از کاشت بیش از دو هزار بوته گل در شهر بوستان خبر داد و اظهار داشت:کاشت گل، درخت و فضای سبز در معابر و بوستان ها، زیباسازی و طراوت فضای شهری را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از گلکاری در سطح شهر شروع شده است، گفت: کاشت گل در سطح شهر علاوه بر ایجاد طراوت و شادابی، در روحیه شهروندان و میهمانان و گردشگران اثرات فراوانی دارد.

سرپرست شهرداری بوستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 5 هزار بوته گل فصلی و دائمی در سطح شهر کاشته شده و در این روزها نیز دو هزار بوته دیگر کاشته خواهد شد.

وی افزایش فضای سبز و زیباسازی بصری فضای شهری را در ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان تاثیرگذار دانست و افزود: بنفشه، جعفری، آهار، اطلسی، داوودی، رز و یاس از انواع گل هایی هستند که در معابر، میادین و بوستان های سطح شهر کاشته شده اند.

قاسمی در ادامه کاشت 1000 اصله نهال در سطح شهر را از دیگر فعالیت های واحد فضای سبز شهرداری بوستان  عنوان کرد و با بیان اینکه فضای سبز شهر بوستان 1 هکتار و سرانه فضای سبز در این شهر 7 متر و سی سانتیمتر متر مربع برای هر شهروند است، اظهار داشت: با تمهیدات لازم این رقم  افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلکاری گسترده در شهر بوستان آغاز شد

گلکاری گسترده در شهر بوستان آغاز شد