مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-20سياسي

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره مردم آباد کرمان


در جشنواره مردم آباد که توسط شهرداری کرمان برگزار شد، مهدیه طاهری مقدر با گزارش وضعیت خطوط تاکسی در بخش گزارش مکتوب حائز رتبه دوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف تبریزی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای مردم آباد اظهار کرد: رسانه مهم ترین ابزار در شکل دهی ادراک مردم است.

شهردار کرمان افزود: رسانه ها نقش مهمی در شکل گیری تفکر و برداشت مردم از عدالت دارند و کرمان نیازمند گفتمان عمیق بین اصحاب رسانه است که در این حوزه ماهنامه کرمان شهر با پرداختن به مساله های شهری و دغدغه های شهروندی در آینده راه اندازی خواهد شد.

ایرانمنش، عضو شورای شهر کرمان نیز در ادامه این مراسم ابراز کرد: اصحاب رسانه و خصوصا خبرنگاران نقش مهمی در شفافیت اتفافات و اقدامات شورای شهر دارد، به طور مثال جلسات علنی شورای شهر به صورت آنلاین و برخط برگزار می شود که امیدواریم به کمک اصحاب رسانه روزبه روز شاهد درخشش و دیده شدن بهتر فعالیت های انجام شده در حوزه شهر باشیم و آن چه که اکنون در شورای شهر وجود دارد مطلوب ما نیست که امیدواریم به کمک مطبوعات به وضعیت ایده آل دست یابیم.

به گرارش فارس: در مجموع چهل اثر به این جشنواره ارسال شده بود که بیست اثر به مرحله داوری راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره مردم آباد کرمان

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره مردم آباد کرمان