مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-27بين الملل

چرا هیچ خبری از ارسال کمک های ایران به غزه نشد ؟


بعد از همین سخنان بود که رژیم صهیونیستی اعلام کرد محموله های کمک های ایران به طرف غزه را بمباران خواهد کرد و مصر حق ندارد از ایران چیزی را به عنوان کمک برای غزه بپذیرد.

- روزنامه جمهوری اسلامی علت عدم ارسال کمک های انسان دوستانه ایران به غزه را افشا کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازجمهوری اسلامی، متاسفانه هنگامی که اخبار مربوط به موافقت دولت مصر با انتقال کمک های ایران به غزه منتشر شد، اصحاب شعار هم احساس تکلیف کردند و یکی بعد از دیگری مشغول انجام وظیفه! شدند.

یکی گفت ما سلاح هم به غزه خواهیم فرستاد، آن دیگری گفت علاوه بر محموله هواپیما، 20 هزار تن اقلام کمکی هم از طریق کشتی به غزه خواهیم فرستاد و سومی از اعزام خبرنگاران به همراه هواپیمای حامل کمک ها خبر داد و از خبرنگاری که مخاطبش بود درخواست کرد شفاعت او را هم بکند.

  شاید او در آن لحظه که این درخواست را می کرد توجه نداشت که شفاعت را کسی می کند که در نبرد علیه دشمن به شهادت می رسد و طبعاً هرکس این درخواست شفاعت را بشنود به این نتیجه می رسد که قرار است ما رزمندگانی را در پوشش خبرنگاران به غزه اعزام کنیم.

  وعده ارسال سلاح را هم که آن دیگری داده و لابد در آن کشتی حامل 20 هزار تن کمک هم خبرهایی هست، پس گویا ایران درصدد است در پوشش ارسال کمک های انسان دوستانه اهداف دیگری را دنبال کند!   این روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هیچ خبری از ارسال کمک های ایران به غزه نشد ؟

چرا هیچ خبری از ارسال کمک های ایران به غزه نشد ؟