مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-02سياسي

مراکز نیکوکاری اردبیل مورد پالایش قرار می گیرند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری به همت معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل مورد پالایش قرار می گیرند تا ظرفیت سنجی جدید انجام شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مراکز نیکوکاری به همت معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل مورد پالایش قرار می گیرند تا ظرفیت سنجی جدید انجام شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا حسین نژاد در سمینار آموزشی مراکزنیکوکاری در مشهد مقدس اظهار کرد: محور فعالیت مراکزنیکوکاری محله محور، از مردم با مردم و برای مردم است.

وی گفت: در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است و به یقین به کارهای منسجم و منظم تر نیاز است تا با رعایت برخی الزامات و دستورالعمل ها خروجی مناسبی را در این حوزه شاهد باشیم.

حسین نژاد افزود: این اقدامات باید با تعامل بهتر و حضور بیشتر به همراه به کارگیری تجربیات گرانقدر انجام شود که خروجی مناسب و موثری را برای جامعه هدف به همراه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مواجهه با نیازمندان، در وهله اول باید حرمت و احترام آنها را حفظ کنیم که لازمه تکریم شناخت نیازمندی مراجعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نیکوکاری اردبیل مورد پالایش قرار می گیرند

مراکز نیکوکاری اردبیل مورد پالایش قرار می گیرند