مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-29ورزشي

فرهادیان: تیشه گران باید نظارت بهتری می کرد/ باید به قانون کشور احترام گذاشت


مراسم تودیع و معارفه مهران تیشه گران در محل فدراسیون امروز چهارشنبه انجام شد و علیرضا خسروی رسما تا زمان برگزاری انتخابات سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفت.

- مراسم تودیع و معارفه مهران تیشه گران در محل فدراسیون امروز چهارشنبه انجام شد و علیرضا خسروی رسما تا زمان برگزاری انتخابات سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تودیع و معارفه مهران تیشه گران و علیرضا خسروی امروز چهارشنبه 8 آذر در حالی در محل فدراسیون انجام شد که مهران تیشه گران پس از برکناری از این فدراسیون به دلیل برخی مسائل حاشیه ای ایجاد شده در جریان مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب برکناری خود را از سوی وزارت ورزش و جوانان غیرقانونی عنوان کرده و معتقد بود که در این زمینه مجمع باید تصمیم گیرنده باشد که من در راس فدراسیون باشم یا خیر؟ این مراسم امروز با حضور آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها، علیرضا خسروی و کارمندان فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم فرهادیان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مهران تیشه گران، اظهار کرد: وی نسبت به اتفاقی که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد باید دقت بیشتری می کرد و نظارت بهتری صورت می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادیان: تیشه گران باید نظارت بهتری می کرد/ باید به قانون کشور احترام گذاشت

فرهادیان: تیشه گران باید نظارت بهتری می کرد/ باید به قانون کشور احترام گذاشت