مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:402023-11-28فرهنگي

راه اندازی اولین کانون دخترانه مساجد در آذربایجان شرقی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از راه اندازی اولین کانون مختص دخترانه مساجد در استان خبر داد.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد راه اندازی اولین کانون دخترانه مساجد در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از راه اندازی اولین کانون مختص دخترانه مساجد در استان خبر داد.

مرتضی شفیعی سه شنبه، هفتم آذرماه در نشستی خبری، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده و تعداد 26 هزار کانون فرهنگی و هنری در سراسر کشور فعال است که از این تعداد 1441 کانون متعلق به آذربایجان شرقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‎ شرقی نسبت به دو سال اخیر هشت برابر شده است.

وی با بیان این که 600 کانون استان دارای کتابخانه هستند، ادامه داد: از این تعداد بالغ بر 250 کتابخانه مخزن دار بوده و مابقی نیز کتابخانه های سطح باز هستند و برخی از این کتابخانه ها نیز در سه شیفت فعالیت می کنند.

شفیعی با بیان این که 27 عنوان تفاهم نامه بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با دستگاه های اجرایی، دولتی و غیردولتی امضا شده است، افزود: بخش بزرگی از منابع مالی و امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین کانون دخترانه مساجد در آذربایجان شرقی

راه اندازی اولین کانون دخترانه مساجد در آذربایجان شرقی