مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-16اقتصادي

بومی سازی اتوکلاوهای صنعتی برای تولید قطعات الیاف فیبر کربنی


یک شرکت دانش بنیان با بومی سازی و انتقال کامل فناوری طراحی و ساخت دستگاه های مدرن اتوکلاو صنعتی، زمینه ای را برای تولید الیاف فیبر کربنی برای تولید قطعات هواپیما و پهپادها در کشور فراهم کرد.

- یک شرکت دانش بنیان با بومی سازی و انتقال کامل فناوری طراحی و ساخت دستگاه های مدرن اتوکلاو صنعتی، زمینه ای را برای تولید الیاف فیبر کربنی برای تولید قطعات هواپیما و پهپادها در کشور فراهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد لیموچی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به طراحی و ساخت مبدل های حرارتی در این شرکت که به عنوان خنک کننده در پالایش گاز طبیعی بعد از استخراج و حرارت دادن نفت خام به منظور کاهش ویسکوزیته آن به کار گرفته می شود، گفت: این مبدل های حرارتی برای تقویت شبکه گرمایش نیروگاه و خنک کردن روغن ها و روان کننده های توربین و ژنراتور تولید برق استفاده می شود و تمام مراحل طراحی و ساخت مبدل های حرارتی نیروگاهی و پالایشگاهی توسط مهندسان همین مجموعه انجام می شود.

وی، یکی دیگر از تجهیزات راهبردی این شرکت را دستگاه اتوکلاو صنعتی دانست که در صنایع راهبردی مثل هواپیماسازی، خودروسازی، کاشی و سرامیک، تایر و تیوب، ساختمان و شیشه کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی اتوکلاوهای صنعتی برای تولید قطعات الیاف فیبر کربنی

بومی سازی اتوکلاوهای صنعتی برای تولید قطعات الیاف فیبر کربنی