مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-19سياسي

معاون رییس جمهور: نباید الگوی ناموفق دولتی شدن به جهاد دانشگاهی سرایت کند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: باید مراقبت کرد تا الگوی ناموفق دولتی شدن به جهاد دانشگاهی سرایت نکند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: باید مراقبت کرد تا الگوی ناموفق دولتی شدن به جهاد دانشگاهی سرایت نکند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، امشب، 28 آذر در جمع مدیران، پژوهشگران و فناوران سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با تاکید بر توانمندی های این سازمان از نظر نیروی انسانی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی گنجینه ای از ظرفیت هاست و بزرگ ترین فرصت آن افرادی است که به این نهاد عرق دارند و نسبت به اینجا وفادار هستند.

وی با اشاره سابقه حضورش در جهاد دانشگاهی، بیان کرد: از این بابت که توانستم چند ماهی در جهاد دانشگاهی خدمت کنم و حرف جدیدی بزنم، بسیار خرسندم.

دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه پارک های علم و فناوری به شیوه امروز شکل بگیرند جهاد دانشگاهی از 40 سال گذشته با یک مفهوم بومی در کنار دانشگاه ها با هدف پیگیری مسائل دانشگاه و نیروهای نخبه دانشجو تشکیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه رویدادهای نوآورانه جهاد دانشگاهی خراسان رضوی متناظر بر تربیت افراد توانمند است، افزود: بهتر است این رویدادها به صورت گروهی شکل بگیرد، متاسفانه این نهاد نسبت به 40 سال گذشته تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: نباید الگوی ناموفق دولتی شدن به جهاد دانشگاهی سرایت کند

معاون رییس جمهور: نباید الگوی ناموفق دولتی شدن به جهاد دانشگاهی سرایت کند