مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-27اجتماعي

کاهش تصادفات رانندگی با نصب و ارتقای 160 سامانه نظارت تصویری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، از آغاز پروژه نصب و ارتقای 160 سامانه نظارت تصویری در استان های مرکزی کشور با هدف کاهش تصادفات و تلفات رانندگی خبر داد.

- فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پروژه نصب جدید و ارتقای سامانه نظارت تصویری در راه های استان های مرکزی کشور، شامل استان های منطقه مرکزی از جمله اصفهان، مرکزی، قم، چهارمحال بختیاری، سمنان و یزد آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله در استان های مرکزی کشور 108 سامانه نظارت تصویری موجود، ارتقا و 52 سامانه جدید در محورهای مواصلاتی این استان ها به ویژه در مناطق خاص به لحاظ شرایط جوی و ترافیکی نصب و مورد بهره برداری قرار می گیرند، افزود: بدین ترتیب تعداد سامانه نظارت تصویری در 6 استان مرکزی کشور به 234 سامانه خواهد رسید.

  دادخواه تصریح کرد: پروژه ارتقا و نصب جدید سامانه های نظارت تصویری در سراسر کشور و به اهتمام مرکز مدیریت راه های کشور در حال انجام بوده و در منطقه مرکزی کشور با اعتبار بیش از 600 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان کرد: امیدواریم با تجهیز حداکثری راه های کشور به سامانه های حمل و نقل هوشمند جاده ای و ارتقا ایمنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات رانندگی با نصب و ارتقای 160 سامانه نظارت تصویری

کاهش تصادفات رانندگی با نصب و ارتقای 160 سامانه نظارت تصویری