مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-18اقتصادي

رویداد مردمی اشتغال در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد مردمی اشتغال با هدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری رویداد مردمی اشتغال با هدف تسریع در برقراری ارتباط کارجویان و کارفرمایان در این استان خبر داد.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین رویداد مردمی اشتغال سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نیروی کار با تمرکز بر تمام حوزه های صنعت، خدمات و کشاورزی و به ویژه حوزه دانش بنیان و فناور ساعت 9:30 صبح 29 آذر ماه با حضور معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پارک علم و فناوری استان برگزار می شود.

وی افزود: جامعه هدف و مخاطبان این طرح کارفرمایان، کارجویان، دفاتر مشاور شغلی و کاریابی های غیر دولتی داخلی و همچنین اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های تابعه هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاهش زمان و هزینه های جستجوی شغل، تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و واحدهای تولیدی و خدماتی و همچنین اجرایی شدن برنامه توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و توسعه سامانه جستجوی شغل، بخشی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مردمی اشتغال در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

رویداد مردمی اشتغال در سیستان و بلوچستان برگزار می شود