مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-24سياسي

تلاش بسیجیان برای کاهش مشکلات مردم


بسیجیان استان سیستان و بلوچستان با همراهی دولت مردان انقلابی و سایر مسئولین پرتلاش و زحمت کش مسائل و مشکلات را کنترل و کاهش خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در اجتماع ده ها هزار نفری بسیجیان زاهدان اظهار داشت: بسیج یک شجره طیبه ای بود که امام خمینی رحمت الله علیه با هوشیاری و آگاهی از تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی آن را تاسیس و سازماندهی نمود.

وی افزود: بسیج در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی توانست ثمرات فراوانی را برای اسلام، انقلاب و مردم به دست بیاورد؛ اگر بسیج نبود شاید شرایط در فتنه هایی که علیه کشور ما رقم خورد به گونه ای دیگر رقم می خورد.

شفایی تصریح کرد: بسیجیان ما همواره در عرصه هایی که نیاز کشور بوده ورود کرده و به مقابله با دشمنان پراختند؛ بسیجیان ما امروز توانسته اند در عرصه فضای مجازی سازماندهی مناسبی علیه دشمن داشته باشند.

وی افزود: از سال گذشته بسیج سه محور را برای فعالیت خود برگزید که شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرین می باشد؛ ما امروز افتخار می کنیم در عرصه فضای مجازی حرف های زیادی برای گفتن داریم.

بسیجیان ما امروز با هوشیاری از فضای مجازی برای مقابله با دشمن به خوبی بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بسیجیان برای کاهش مشکلات مردم

تلاش بسیجیان برای کاهش مشکلات مردم