مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-07سياسي

شیراز استحقاق توسعه شهری را دارد


جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به احداث بزرگراه سردار شهید استوار برای رفع گره ترافیکی منطقه شرق شیراز تأکید کرد: - ایسنا/فارس جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به احداث بزرگراه سردار شهید استوار برای رفع گره ترافیکی منطقه شرق شیراز تأکید کرد: شیراز استحقاق توسعه شهری را دارد.

سردار غلامحسین غیب پرور امروز، 16 آذرماه در بازدید از بزرگراه سردار شهید استوار در شیراز ضمن قدردانی از مدیریت شهری برای اجرای هوشمندانه این پروژه و نامگذاری آن به نام مبارک این شهید والامقام گفت: سردار شهید استوار تنها معرف مردم شهر و دیار ما نیست که در تمام ایران اسلامی، سوریه و محور مقاومت نام ایشان می درخشد و در واقع امروز شخصیت ایشان مایه مباهات همه مردم دیار ما هست.

وی ادامه داد: سردار سرلشکر شهید رسول استوار محمود آبادی همه عمر مبارک خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد و شهردار فهیم و عالم شیراز و شورای اسلامی این کلان شهر هم با نکته سنجی نامگذاری این پروژه تاثیرگذار بزرگراهی را به نام ایشان انجام دادند.

غیب پرور تصریح کرد: شیراز به عنوان یک کلان شهر استحقاق توسعه شهری را دارد و این پروژه یک خدمت بزرگی به عامه مردم شیراز به ویژه شرق این کلان شهر و رفع گره ترافیکی این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز استحقاق توسعه شهری را دارد

شیراز استحقاق توسعه شهری را دارد