مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-19بين الملل

حماسه در پی حماسه در معرکه غزه


اکنون ایستادگی فلسطینی ها و عدم تسلیم در برابر فشار صهیونیست ها و امریکایی ها برای خروج از این منطقه، حماسه های دیگری را آفریده است که تحسین و حمایت جهانیان را برانگیخته است.

- فارس پلاس؛ عباس حاجی نجاری در یادداشتی نوشت: باگذشت بیش از روز 70 از حماسه طوفان الاقصی که ارکان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد و سبب شد که امریکا و متحدانش تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از فروپاشی این رژیم مجعول به کار بگیرند، حملات انتقام جویانه صهیونیست ها به غزه و کرانه باختری که با حمایت امریکا و متحدان غربی اش همراه بود، سبب شکست نیرو های مقاومت نشد.

اکنون ایستادگی فلسطینی ها و عدم تسلیم در برابر فشار صهیونیست ها و امریکایی ها برای خروج از این منطقه، حماسه های دیگری را آفریده است که تحسین و حمایت جهانیان را برانگیخته و سبب شده است که حمایت جهانی از آرمان های قدس و آزادی فلسطین در طول 80 سال گذشته، به اوج خود برسد.

جلوه های این حماسه آفرینی ها را در چند بعد می توان موردتوجه قرارداد.

الف:حماسه مردم غزه و ایستادگی در زیر بمباران ها و موشک باران وعدم ترک غزه: تقدیم نزدیک به 80 هزار شهید و مجروح که عمدتاً از میان کودکان وزنان هستند و عدم ترک شهر به رغم عدم دسترسی به حداقل امکانات بهداشتی و غذایی را باید مهم ترین جلوه این حماسه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه در پی حماسه در معرکه غزه

حماسه در پی حماسه در معرکه غزه