مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-18سياسي

تأکید خسروپناه بر توجه به پژوهش در آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی


دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر کاربرد پژوهش در تمام زمینه ها گفت: ما حتما در آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی، پژوهش را جدی می گیریم اما پژوهشی که ناظر به نیازهای جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پژوهش در کشور ما بسیار مورد توجه است و از مقام معظم رهبری تا مسؤولان تمام بخش ها برای تصمیم گیری ها به پژوهش و تحقیق اهمیت زیادی می دهند.

از این رو با عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره جایگاه پژوهش در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت وگو کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  در رابطه با ارتباط پژوهش با شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به مدل حکمرانی نخبگانی و  مردمی عمده نخبگان کشور را درگیر کرده ایم و ممکن  است که برخی علاقه نداشته باشند که ورود کنند اما با هیأت های اندیشه ورزی که در علم و فناوری  در استان ها شکل گرفته است و همچنین فعالان جبهه فرهنگی و اجتماعی که در استان ها هستند، تعامل  خوبی با شورا دارند.

وی افزود: ما تصمیماتمان در شورای عالی انقلاب فرهنگی را با نظرات نخبگانی به تصمیم سازی و تصمیم گیری می رسانیم و در شورای عالی تصویب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید خسروپناه بر توجه به پژوهش در آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی

تأکید خسروپناه بر توجه به پژوهش در آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی