مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-21فناوري

استفاده 20 میلیون خانوار از فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت سیزدهم باید 20 میلیون خانوار در کشور از مزایای فیبر نوری بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دولت سیزدهم باید 20 میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تا کنون 5 میلیون خانوار در کشور از مزایای فیبر نوری بهره مند شده اند و پیش بینی می شود تا فصل بهار سال این میزان به 8 میلیون خانوار برسد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از استان های پیش رو در زمینه توسعه فیبر نوری بوده که تجهیز منازل و کسب و کارها در دستور کار قرار دارد.

انصاری اضافه کرد: اتفاق مهم دیگری که باید انجام شود، اتصال مدارس است که در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه باید زمینه سازی تجهیز همه مشاغل به فیبرنوری انجام شود که این موضوع موجبات اشتغال و اقتصاد دیجیتال را فراهم می کند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از پروژه هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت قرار داده است اتصال روستاها به خصوص روستاهای بالای 20 خانوار به فیبر نوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 20 میلیون خانوار از فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم

استفاده 20 میلیون خانوار از فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم