مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-19اقتصادي

حضور دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه صنعت پاکستان


پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان (2024ITIF) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می شود.

- پاویون شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان (2024ITIF) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان (2024ITIF) طی روزهای 17 تا 19 اسفند 1402 در مرکز نمایشگاهی کراچی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه سه روزه، شرکت های دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه شرکت های مختلفی از جهان حضور خواهند داشت و محصولات خود را در حوزه های مرتبط با این نمایشگاه نظیر تجهیزات برق، تجهیزات ابزار و یراق، انرژی های تجدیدپذیر، پمپ و شیرآلات صنعتی، ماشین آلات ساختمان و راه سازی، تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات پتروشیمی، ماشین آلات صنعتی و تجهیزات معدن در معرض دید علاقه مندان قرار خواهند داد.

شرکت های دانش بنیان علاقه مند به حضور در این پاویون تا 20 دی ماه سال جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه صنعت پاکستان

حضور دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه صنعت پاکستان