مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 01:152023-12-20سياسي

تقوا، علم و مجاهدت در راه خدا سه ضلع زیربنایی حوزه ها و دانشگاه ها هستند


رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: تقوا، علم و مجاهدت در راه خدا، سه ضلع مهم تشکیل دهنده زیربنای حوزه ها و دانشگاه های ما هستند.

- ایسنا/لرستان رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: تقوا، علم و مجاهدت در راه خدا، سه ضلع مهم تشکیل دهنده زیربنای حوزه ها و دانشگاه های ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی عسکر دیرباز 29 آذر ماه در نشست بصیرتی حوزویان و دانشگاهیان که به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز به روز باید سه ضلع مهم تقوا، علم و جهاد در راه خدا در حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور، تقویت شوند.

وی تصریح کرد: نشست.

های گفتگومحور بین حوزه ها و دانشگاه ها را بایستی گسترش داد تا شاخص های وحدت حوزه و دانشگاه، تقویت شود.

دیرباز افزود: به برکت وقوع انقلاب اسلامی ایران، کشور دارای جهش پیوسته علمی شد؛ در عرصه های گوناگون دانش و فناوری، در دوران پس از انقلاب اسلامی، پیشرفت های قابل ملاحظه ای حاصل شده است.

رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران بیان کرد: نقش مقام معظم رهبری در راهبری و هدایت کشور به انواع پیشرفت های علمی به حدی بوده است که الان می بینیم جمهوری اسلامی ایران از نظر شاخص نرخ رشد و شتاب علمی در جهان، اول است؛ از نظر حجم داده های علمی نیز رتبه 16 را در جهان داریم؛ این پیشرفت های مهم علمی با وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوا، علم و مجاهدت در راه خدا سه ضلع زیربنایی حوزه ها و دانشگاه ها هستند

تقوا، علم و مجاهدت در راه خدا سه ضلع زیربنایی حوزه ها و دانشگاه ها هستند