مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-18اقتصادي

خبرفوری از قیمت خودرو/ شورای رقابت افزایش قیمت خودروها را نپذیرفت


نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: شورای رقابت علی رغم وعده های بسیار در راستای تغییر نرخ، اما حاضر به انجام این امر نشد و همین امر باعث افزایش سطح زیاندهی شرکت های خودروساز در صورت های مالی منتشره در سامانه کدال شد.

- دبیر انجمن خودروسازان تجدید ارزیابی دارایی ها را یکی از مسیر های مناسب برای خروج خودروسازان از زیان دانست و گفت این کار سبب واقعی سازی صورت های مالی و بازسازی شرکت ها در جهت رشد اقتصادی می شود.

طبق گزارش تسنیم، احمد نعمت بخش اظهار کرد: در 8 ماهه سال جاری در حوزه سواری 15 درصد، وانت 43 درصد، ون 3 درصد و کامیون و کشنده 26 درصد با رشد تولید مواجه بودیم، اما در مینی بوس و اتوبوس تولیداتمان منفی گزارش شده است.

دبیر انجمن خودروسازان افزود: در مجموع در هفت ماهه امسال 882 هزار و 471 دستگاه خودرو تولید داشتیم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 18 رشد داشته ایم.

دبیر انجمن خودروسازان تاکید کرد: برنامه افزایش تولید شرکت های خودرو ساز تا پایان سال به شرط تامین ارز و همکاری بانک مرکزی و وزارت صمت همچنان در دستور کار تولیدکنندگان قرار دارد.

نعمت بخش تصریح کرد: تلاش ما این است که زیان های وارده به واسطه قیمت گذاری دستوری را به گوش مسئولان مربوطه در مجلس و دولت برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرفوری از قیمت خودرو/ شورای رقابت افزایش قیمت خودروها را نپذیرفت

خبرفوری از قیمت خودرو/ شورای رقابت افزایش قیمت خودروها را نپذیرفت