مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-07اقتصادي

بهره مندی 10 هزار روستای کشور از آب شرب در قالب جهاد آبرسانی


مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: 10 هزار روستا در سطح کشور در قالب جهاد آبرسانی از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی جزءخراسانی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفا استان کردستان اظهار داشت: سیاست دولت مردمی سازی است و اجرای پروژه جهاد آبرسانی نیز در همین راستا تعریف شده است.

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو آثار اجرای این پروژه را اشتغالزایی و مهاجرت معکوس و در نهایت امیدبخشی دانست و گفت: شناسایی ذینفعان این طرح و مخاطب پژوهی و اطلاع رسانی به آنها با زبان مختص هر قشر، یک نیاز است.

خراسانی اظهار کرد: 10 هزار روستا در سطح کشور در قالب جهاد آبرسانی از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی به صورت پایدار بهره مند می شوند که البته با احتساب سایر منابع، بیشتر از این تعداد روستا آبرسانی خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی کارگروه آگاهی بخشی و مستندسازی جهاد آبرسانی در استان ها، مسوول کارگروه را استانداری عنوان کرد و گفت: برگزاری منظم جلسات این کارگروه و اطلاع رسانی گسترده برای ابرپروژه جهاد آبرسانی، می تواند اهداف این طرح که تامین آب و اطلاع رسانی به مردم به موازات یکدیگر است را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 10 هزار روستای کشور از آب شرب در قالب جهاد آبرسانی

بهره مندی 10 هزار روستای کشور از آب شرب در قالب جهاد آبرسانی