مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-13سياسي

دادستان کل: هر جا دولت لازم داشته باشد، حمایت قضایی می کنیم


دادستان کل کشور با بیان اینکه رییس قوه ‏قضاییه مکرر اعلام کرده که هرجا دولت لازم داشته باشد به آن کمک می کنیم، گفت: ما همه جا حمایت قضایی می کنیم مشروط بر اینکه اقدامات قانونی و شرایط انجام کار رعایت شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، جلسه پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی با محور بررسی چالش های واحد های تولیدی با سازمان استاندارد صبح امروز (22 آذرماه) با حضور معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مسئولان عالی قضایی، رییس سازمان ملی استاندارد و معاونان وی برگزار شد.

حجت الاسلام مصدق، معاون اول قوه قضاییه در ابتدای این جلسه بیان کرد: آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد، موجب شرمساری نوع بشر و مصداق بارز جنایت جنگی نسل کشی و جنایت علیه بشریت ناامن سازی است که در صد سال اخیر مشابه نداشته است.

وی با انتقاد از ادعا های واهی و دروغین مدعیان حقوق بشر افزود: 75 سال است که مردم فلسطین از حق تعیین سرنوشت خود محروم هستند و امیدواریم خداوند به احترام حضرت فاطمه زهرا (س) پیروزی نهایی را نصیب محور مقاومت و رزمندگان اسلام کند.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: این جلسه در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 92 و اجرای نحوه پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اجرای دستورالعمل مصوب ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل: هر جا دولت لازم داشته باشد، حمایت قضایی می کنیم

دادستان کل: هر جا دولت لازم داشته باشد، حمایت قضایی می کنیم