مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-09سياسي

تاکید بر حمایت از برنامه های تشکل های شاهد و ایثارگر


مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی با بیان اینکه تشکل های شاهد و ایثارگر درصدد تغییر وضع موجود جامعه باشند گفت: تشکل های شاهد و ایثارگر روحیه مطالبه گری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی در همایش منطقه ای توانمندسازی دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر که در بندر انزلی برگزار شد اظهار کرد: تشکل های شاهد و ایثار با هدف حل مشکلات و خدمت به مردم طراحی شده است و اعضای این تشکل را یادگاران هشت سال دفاع مقدس تشکیل داده اند.

وی با بیان اینکه این تشکل بایستی تحول گرا باشد،گفت: برای نقش آفرینی در این تشکل ها باید اعضای آن توانمند بوده و مهارت های لازم را فرا گیرند و باید سعی برآن داشته باشند که برای تغییر وضع موجود جامعه تلاش کنند و برنامه های تاثیرگذاری ارائه دهند.

نریمانی با بیان اینکه تشکل های ایثارگری در راستای گام دوم انقلاب تشکیل شده است،افزود: تعهد،مسئولیت پذیری،خلاقیت و نوآوری و بصیرت افزایی و بهره گیری از دانش بنیان و نقش آفرینی در حوزه های مختلف از اهم ویژگی های است که باید بدان توجه کنید.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم فرصتی مناسب در راستای خدمت رسانی ارزنده در قالب تشکل های مردمی است، خاطرنشان کرد: اعضای این تشکل که با عشق و ایثار در حال فعالیت است باید مهارت های گفتگو بخش خصوصی و دولتی را فرا گیرید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر حمایت از برنامه های تشکل های شاهد و ایثارگر

تاکید بر حمایت از برنامه های تشکل های شاهد و ایثارگر