مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26سياسي

سیل خسارت زاترین بلای طبیعی کشور / لزوم تطبیق با سیلاب های گاه گاهی


مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از سیلاب های گاه گاهی به عنوان خسارت زاترین بلای طبیعی در کشور نام برد و گفت: - وقوع این سلاب ها و افزایش آنها نتیجه تغییر اقلیم است و باید خود را با این وضعیت تطبیق دهیم.

سیف الله آقابیگی امروز (یکشنبه، 5 آذر ماه) در جلسه کمیته استانی راهبری و کنترل سیل که در شرکت آب منطقه ای سمنان اظهار کرد: این جلسه ها در تمام استان ها برگزار می شود و امروز در استان سمنان اهداف کمیته استانی راهبری و کنترل سیل تشریح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های استانی راهبری و کنترل سیل در سراسر کشور، گفت: برای جلوگیری از خسارت باید پیشگری در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه در یک کشور خشک و نیمه خشک قرار داریم و میزان بارش ها بسیار کم است، گفت: با وجود اینکه در یک کشور خشک هستیم، اما سیلاب بالاترین میزان خسارت را در کشور دارد و بیشترین خسارت های وارده به زیرساخت ها مربوط به سیلاب است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه ایران دچار تغییر اقلیم شده و سمنان هم درگیر این تغییر اقلیم است، گفت: باید خود را با این شرایط تطبیق دهیم و برنامه ریزی ها بر این اساس انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل خسارت زاترین بلای طبیعی کشور / لزوم تطبیق با سیلاب های گاه گاهی

سیل خسارت زاترین بلای طبیعی کشور / لزوم تطبیق با سیلاب های گاه گاهی