مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-19اقتصادي

توزیع گوشت عقیقه و قربانی در بوشهر


یکی از سنت های دین اسلام برای دور کردن بلا و بیماری از انسان، قربانی کردن گوسفند به عنوان عقیقه است -  دبیر کانون های خدمت رضوی بخش شنبه و طسوج گفت: 132 کیلوگرم گوشت گرم عقیقه در بین نیازمندان شهر شُنبه و روستاهای باغان و درویشی توزیع شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس مرادی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از توزیع 120 کیلوگرم گوشت عقیقه و 12 کیلو گوشت قربانی در بین نیازمندان شهر شُنبه و روستاهای باغان و درویشی خبر داد و گفت: ارزش ریالی این عقیقه و قربانی مبلغ 520 میلیون ریال است.

  مرادی ادامه داد: 6 رأس گوسفند به میزان 120 کیلو گوشت عقیقه و یک رأس گوسفند به میزان 12 کیلوگرم قربانی شد که جمعاً 132 بسته یک کیلوگرمی در بین نیازمندان شهر شُنبه و روستاهای درویشی و باغان توزیع شد.

  وی گفت: یکی از سنت های دین اسلام برای دور کردن بلا و بیماری از انسان، قربانی کردن گوسفند به عنوان عقیقه است که در راستای انجام این سنت حسنه مدیریت کانون های خدمت رضوی استان بوشهر به نمایندگی از بنیاد کرامت رضوی در زمان حضور در برنامه های چهارشنبه امام رضایی این بخش، هزینه 6 رأس گوسفند را تأمین کرد و کانون های خدمت رضوی بخش نیز هزینه یک رأس گوسفند را تأمین کرد که جمعاً هفت گوسفند کشتار و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت عقیقه و قربانی در بوشهر

توزیع گوشت عقیقه و قربانی در بوشهر