مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-16سياسي

کانون پرورش فکری بستر کنشگری جوانان را فراهم می سازد


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در تلاشیم با افزایش پوشش کودک و نوجوان این مرز و بوم، بستر کنش گری جوانان مومن انقلابی در آینده نزدیک و به تبع آن حرکت جمعی آینده سازان کشور را در امتداد حرکت انقلاب اسلامی به سوی آرمان های آن به مدد حضرت زهرا(س) فراهم سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی علوم انسانی؛ از چیستی تا کارکردها با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از مدیران و پژوهش گران حوزه علوم انسانی برگزار شد.

حامد علامتی در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: تشکر ویژه دارم از مسئولان مجمع عالی علوم انسانی اسلامی که در برگزاری این جلسه اهتمام ورزیدند و لازم می دانم از برگزاری نشستی در این سطح از کار علمی نسبت به حوزه کودک و نوجوان قدردانی کنم.

او ادامه داد: هفته پژوهش را هم پشت سرگذاشتیم و برگزاری این نشست را طلیعه ای برای تعالی گام های پژوهش محور در حوزه علوم انسانی و تحقق اهداف عملیاتی کانون اعلام می دارم.

مدیرعامل کانون اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستید پرورش کودکان با هدف اثرگذاری اجتماعی، دغدغه ی همه ی تمدن هایی است که به دنبال جهانی سازی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری بستر کنشگری جوانان را فراهم می سازد

کانون پرورش فکری بستر کنشگری جوانان را فراهم می سازد