مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-20حوادث

دستگیری یک قاتل فراری در شاهرود


به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر جراحت فردی بر اثر ضربات چاقو و انتقال وی به یکی از مراکز درمانی در یکی از روستاهای منطقه شهرستان، - شاهرود بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 14 رویان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در شاهرود خبر داد و گفت: این فرد تنها بعد از چهار ساعت پس از ارتکاب به جرم دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سردار جلیل موقوفه ای بیان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر جراحت فردی بر اثر ضربات چاقو و انتقال وی به یکی از مراکز درمانی در یکی از روستاهای منطقه شهرستان، شاهرود بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 14 رویان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مرد 60 ساله در بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد ادامه داد به سرعت فرمانده انتظامی شهرستان به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات لازم را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به شناسایی متهم در کمتر از چهار ساعت با همت مأموران اشاره کرد و افزود: قاتل 29 ساله در نهایت با تلاش های صورت گرفته در مخفیگاهش طی یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک قاتل فراری در شاهرود

دستگیری یک قاتل فراری در شاهرود