مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-25سياسي

شهرداری چوب حراج به فضای سبز همدان نزند


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری چوب حراج به پارک ها و فضای سبز نزند.

- به خبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر نظری صبح امروز در جلسه مشترک کمیسیون های خدمات شهری و فنی عمرانی شورا اظهار کرد: متاسفانه برخی از پروژه های عمرانی در حریم فضای سبز ساخته شده و در مطالعات طرح به این نکات توجه نمی شود که باید در احداث پروژه ها تمام جوانب از جمله فضای سبز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر توجه به افزایش سرانه فضای سبز در شهر گفت: با توجه به اینکه سرانه فضای سبز شهر همدان در حد استاندارد نیست نباید برای اجرای برخی پروژه ها از این استفاده کنیم.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از اجرای برخی از پروژه ها و تغییر کاربری در فضای سبز تعدادی از پارک های شهر از جمله پارک مردم تاکید کرد: شهرداری نباید چوب حراج به پارک ها و فضای سبز بزند.

وی تصریح کرد: در اجرای هر پروژه ای باید سند بالادستی که همان طرح تفصیلی شهر است ملاک قرار گیرد اما متاسفانه در برخی از پروژه ها به این مهم توجه نمی شود.

نظری تاکید کرد: در انجام پروژه ها و طرح ها مدیران فنی شهرداری مکلف اند در اجرای پروژه ها با سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری هماهنگی های لازم را داشته باشند تا در محل مورد نظر مشکلی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری چوب حراج به فضای سبز همدان نزند

شهرداری چوب حراج به فضای سبز همدان نزند