مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-04بين الملل

نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!


رژیم صهیونیستی و غرب نهایتا باید بدانند آن گونه که رهبری فرمودند«طوفان الاقصی خاموش شدنی نیست و سرنوشت منطقه را هسته های مقاومت تعیین می کنند» و همچنان کابوس عملیات های بزرگ تر از 7 اکتبر را باید ببینند، - فارس پلاس؛ محمدحسین محترم در یادداشتی نوشت: 1- اسراییل دقایقی قبلِ از خروج وزیر خارجه آمریکا از سرزمین های اشغالی حملات خود را مجدد از سر گرفت در حالی که بلینکن به اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود طولانی شدن جنگ در غزه فشارها بر این رژیم و آمریکا را افزایش خواهد داد، و رؤسای سیا و موساد برای تمدید آتش بس به قطر رفته بودند و وال استریت ژورنال هم از تمدید مجدد آتش بس برای هشتمین روز خبر داده بود.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز و آسوشیتدپرس سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نقض آتش بس از سوی حماس را رد کرد و مقام های دولت جو بایدن با نگرانی به افزایش فشار بین المللی بر رژیم صهیونیستی برای توقف کامل حملات اذعان کردند.

اما بایدن ادعا کرد که اسراییل را تحت فشار قرار داده است تا پس از بازگشت به تهاجم، با دقت بیشتری بجنگد و نتانیاهو هم ادعا کرد در گفت وگو با بلینکن قسم خوردیم که حماس را نابود کنیم! این مواضع که در بطن خود دچار تناقضات فراوانی است، با شروع حملات مجدد اسراییل نیز در تناقضات آشکاری است که نشان می دهد آمریکا و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!

نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!