مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-01اجتماعي

توزیع 10 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند ایلامی


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: امسال تعداد 10 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

- فاطمه پاپی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، ظهر جمعه 9 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و بازگرداندن آن ها به کلاس های درس و انسداد مبادی بی سوادی با همکاری این اداره کل، کمیته امداد و دستگاه.

های دیگر در حال اجراء است.

وی افزود: سال گذشته در اجرای این طرح 77 دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی و مقدمات تحصیل آن ها فراهم شد.

  معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: هم اکنون 112 هزار دانش آموز در سطح استان مشغول به تحصیل هستند که امسال تعداد 10 هزار بسته نوشت افزار توسط این اداره کل بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

پایی اضافه کرد: مقرر شده است که دانش آموزان نیازمند که از دهک های پایین جامعه بوده و از تحصیل محروم هستند شناسایی شده و توسط کمیته امداد و آموزش و پرورش در خصوص رفع نیازها و موانع تحصیلی آن ها جهت بازگشت به تحصیل اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 112 هزار دانش آموز ایلامی در یک هزار و 260 واحد آموزشی در حال تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

توزیع 10 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند ایلامی