مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-06سياسي

یادواره شهدای دانشجو و نکوداشت«شهید پوریا خوشنام»در ممسنی برگزار شد


همزمان با فرا رسیدن روز گرامیداشت مقام دانشجو یادواره شهدای دانشجو با محوریت نکوداشت دانشجوی شهید پوریا خوشنام در دانشگاه پیام نور مرکز نورآباد ممسنی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه پیام نور استان فارس  در این جلسه با اشاره به حوادث 16 آذر  گفت: وقتی در سال 1332 آمریکا با کودتا و سرکوب نهضت مردمی ، شاه را بر قدرت نشاند چند ما نگذشته بود که با ورود وزیر خارجه آمریکا به کشور سه دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به وقایع استکباری پیش آمده به شهادت رسیدند.

محسن جاجرمی زاده با بیان اینکه همه ما جنبش دانشجویی قبل از انقلاب را مبارزه با سلطه استکبار و استبداد می شناسیم افزود: در مقاطع پس از انقلاب نیز دانشجویان ما نقش آفرینی نموده و برای استقلال و آزادی کشور و همچنین در موضوعات مربوط به عدالت محوری و مبارزه با فساد نقش ویژه ای را بر عهده گرفتند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه دانشجویان و جوانان باید در جهاد تبیین نیز پیشگام باشند گفت: دانشجویان ما با افزایش توان علمی و بینش و بصیرت علیه استکبار و نظام سرمایه داری انسجام ایجاد کنند.

 جاجرمی زاده تاکید کرد: جریانات دانشجویی از 16 آذر 1332 تاکنون مسیر را برای ما روشن کرده است که نمونه آن ایفای نقش در جبهه های دفاع مقدس،مقابله با فتنه ها و اغتشاشات و تمام مقاطعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانشجو و نکوداشت«شهید پوریا خوشنام»در ممسنی برگزار شد

یادواره شهدای دانشجو و نکوداشت«شهید پوریا خوشنام»در ممسنی برگزار شد