مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-21اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی بیش از 10 هزار واحد مسکونی در گلستان


با حضور وزیر راه و شهرسازی و همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به سرزمین برادری «گلستان»، عملیات ساخت 10 هزار واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن در این استان کلید خورد.

- ایسنا/گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به سرزمین برادری گلستان ، عملیات ساخت 10 هزار واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن در این استان کلید خورد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به منظور افتتاح 3 هزار و 354 واحد مسکونی، 45 هزار میلیارد ریال پروژه های حمل و نقل و آغاز عملیات اجرایی بیش از 10 هزار واحد مسکونی وارد فرودگاه گرگان در استان گلستان شد.

وزیر ورزش و جوانان در جمع مردم وحدت اسلامی اظهار کرد: وحدت ویژگی بارز مردم گلستان و از سفارشات موکد پیامبر گرامی است که جلوه های زیبای آن را در استان گلستان مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه باید تمام توان، وقت و انرژی خود را برای خدمت به مردم شریف کشور به کار گیریم، گفت: مسئولان باید تمام همت خود را به کار گیرند تا لبخند رضایت را بر لبان مردم عزیز ایران بنشانند و بالاتر از آن موجبات رضایتمندی خدا را فراهم کنند.

بذرپاش با اشاره به واگذاری 5 هزار قطعه زمین به مردم روستای وحدت اسلامی گفت: علاوه بر این 1500 واحد مسکونی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بیش از 10 هزار واحد مسکونی در گلستان

آغاز عملیات اجرایی بیش از 10 هزار واحد مسکونی در گلستان