مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-18اقتصادي

مکانیکی های کرج را نمی توان به خارج از شهر منتقل کرد


بازرس اصلی نظارت بر عملکرد اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج گفت: برخی از صنوف مشمول طرح انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده چون خدماتی بوده و باید در دسترس شهروندان باشند، - ایسنا/البرز بازرس اصلی نظارت بر عملکرد اتحادیه صنف تعمیرکاران اتومبیل کرج گفت: برخی از صنوف مشمول طرح انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده چون خدماتی بوده و باید در دسترس شهروندان باشند، از این رو انتقال آنها نیازمند کارشناسی و بسترسازی مناسب است.

بهزاد صوفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیشتر رسته های تحت پوشش اتحادیه که تحت عنوان مشاغل مزاحم و آلاینده مطرح می شوند، در واقع خدماتی محسوب شده و عنوان مزاحم عنوان مناسبی برای این صنف زحمت کش نیست، اگرچه این رسته ها مشمول طرح انتقال به خارج از شهر هستند، اما در این خصوص باید اقدامات کارشناسی بیشتری صورت گیرد.

با توجه به خدماتی بودن آنها، بدون بستر سازی مناسب، جانمایی زمین و در نظر گرفتن سهولت دسترسی آسان، انتقال آنها منطقی نیست.

وی افزود: درمورد ساماندهی مشاغل موضوع زمین بسیار مهم است، استان های دیگر مانند استان اصفهان تجربه های خوبی در این زمینه داشتند، فضاهایی را جانمایی کردند و توسط شهرداری ها و سایر سازمان ها زیربط با آماده سازی شرایط در معیت اتحادیه، ترتیب انتقال این مشاغل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانیکی های کرج را نمی توان به خارج از شهر منتقل کرد

مکانیکی های کرج را نمی توان به خارج از شهر منتقل کرد