مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-01اجتماعي

نقش بزرگراه شهید استوار در کاهش ترافیک جنوب شرقی شیراز


محمدحسن اسدی با اشاره به احداث بزرگراه سردار شهید استوار در جنوب شرقی شیراز، گفت: این بزرگراه نقش ارزنده ای در کاهش ترافیک و ایمن سازی منطقه دارد.

- ایسنا/فارس محمدحسن اسدی با اشاره به احداث بزرگراه سردار شهید استوار در جنوب شرقی شیراز، گفت: این بزرگراه نقش ارزنده ای در کاهش ترافیک و ایمن سازی منطقه دارد.

شهردار شیراز امروز، 10 آذرماه در بازدید جمعی از مدیران شهری از پروژه بزرگراه شهید استوار و پل مولودی که همراه با تجلیل از کارگران و دست اندرکاران این پروژه همراه بود، گفت: دغدغه اصلی مدیریت شهری شیراز برطرف سازی دغدغه های شهروندان در حوزه های مختلف است.

محمدحسن اسدی اظهار کرد: بزرگراه سردار شهید استوار در منطقه ای کم برخوردار در جنوب شرقی شیراز واقع شده است و نقش ارزنده ای در کاهش ترافیک و ایمن سازی منطقه دارد.

وی با قدردانی از تلاش های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز در پیشبرد این پروژه بیان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با روحیه جهادی و انقلابی تمامی توان خود را نسبت به اجرای این پروژه همت گماشته است.

اسدی، حمایت شورای اسلامی شهر را در پیشبرد پروژه های عمرانی مؤثر و راهگشا قلمداد کرد و افزود: پروژه بزرگراه سردار شهید استوار به طول 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بزرگراه شهید استوار در کاهش ترافیک جنوب شرقی شیراز

نقش بزرگراه شهید استوار در کاهش ترافیک جنوب شرقی شیراز