مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-06اقتصادي

ایجاد فرصت های شغلی در محصولات استراتژیک تعاونی


طرح «کهکشان تعاون» با هدف خوشه سازی کسب و کارها در حوزه تعاون و ایجاد زنجیره ارزش در ظرفیت تولید تعاونی ها در دستور کار قرار گرفته و با اجرای آن زمینه رشد و توسعه فرصت های شغلی در حوزه محصولات استراتژیک نظیر زرشک و زعفران فراهم می شود.

- طرح کهکشان تعاون با هدف خوشه سازی کسب و کارها در حوزه تعاون و ایجاد زنجیره ارزش در ظرفیت تولید تعاونی ها در دستور کار قرار گرفته و با اجرای آن زمینه رشد و توسعه فرصت های شغلی در حوزه محصولات استراتژیک نظیر زرشک و زعفران فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از موضوعاتی که در طول سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته بحث کسب و کارهای خوشه محور و گرایش به خوشه سازی در حوزه تعاون است.

در حال حاضر بسیاری از کشورها بحث حمایت از توسعه خوشه های کسب و کار را در دستور کار قرار داده اند.

به اعتقاد کارشناسان رشد و توسعه فرصت های شغلی از طریق گسترش خوشه های کسب وکار، نقش مهمی در سیاست های اقتصادی برای کاهش نرخ بیکاری در مناطق شهری و روستایی ایفا می کند.

طرح الگوی شبکه سازی کسب و کارها در تعاونی ها و اتحادیه ها که به اختصار کهکشان تعاون نامیده می شود، یکی از مدل های جدیدی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف استمرار اشتغال و ایجاد اشتغال تعاونی و توسعه کسب و کارها در بخش تعاون دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت های شغلی در محصولات استراتژیک تعاونی

ایجاد فرصت های شغلی در محصولات استراتژیک تعاونی