مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-09اقتصادي

اختصاص هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه های متاهلی


معاون عمرانی آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در راستای پاسخگویی به نیاز دانشجویان متأهل و طرح جوانی جمعیت در بودجه امسال، هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه های متأهلی لحاظ شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون عمرانی آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در راستای پاسخگویی به نیاز دانشجویان متأهل و طرح جوانی جمعیت در بودجه امسال، هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه های متأهلی لحاظ شده است.

حسین شفیعی ظهر شنبه، 18 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: در حوزه عمرانی تلاش ما بر این است که ضرایب اعتباری را به گونه ای در نظر بگیریم که منجر به خدمتگزاری بهتر در دانشگاه های مرزی و محروم شود.

وی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به نیاز دانشجویان متأهل و طرح جوانی جمعیت در بودجه امسال، هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه های متأهلی لحاظ شده است.

به گفته وی این حجم از اعتبار معادل 40 درصد کل اعتبارات عمرانی دانشگاه هاست.

معاون عمرانی آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یکی از رویکردهای وزارت علوم در طرح جوانی جمعیت احداث خوابگاه های متأهلی دانشجویی است.

شفیعی ادامه داد: چنانچه دانشگاهی بتواند نیمی از این هزینه ها را از محل مشارکت خیران و سایر منابع تأمین کند، مابقی هزینه آن را برع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه های متاهلی

اختصاص هفت هزار میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه های متاهلی