مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-17سياسي

مجلس از یک سایت خبری شکایت کرد


ادعای دستکاری لایحه عفاف و حجاب بارها توسط مجلس تکذیب شده اما پایگاه خبری رجانیوز مدعی این کار توسط هیأت رییسه مجلس شده است، لذا روابط عمومی مجلس از این پایگاه خبری اعلام شکایت قضایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ادعای دستکاری لایحه عفاف و حجاب بارها و بارها توسط مجلس و اعضای کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون بررسی کننده لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رد و تکذیب شده است اما پایگاه خبری رجانیوز نه تنها این تکذیبیه ها را نادیده می گیرد بلکه در اقدامی عجیب در حالی که لایحه حجاب بر اساس اصل 85 در کمیسیون قضایی به جای صحن علنی بررسی شده است مدعی دستکاری لایحه حجاب توسط هیأت رییسه مجلس می شود تا از این طریق با ایجاد هجمه علیه مجلس انقلابی اهداف سیاسی خود در انتخابات 1402 را پیش ببرد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی به عنوان رییس کمیسیون بررسی کننده لایحه حجاب صراحتاً ادعای دستکاری لایحه را رد و تاکید کرده است: این موضوع درست نیست، هیچ کس لایحه عفاف و حجاب را قبل از ارسال به شورای نگهبان دستکاری نکرده است.

ما در صحن از لایحه عفاف و حجاب دفاع کردیم و صحبت کردیم، همچنین ایراداتی که اخیراً شورای نگهبان به لایحه گرفته بود را اصلاح کردیم و مجدداً به شورا ارسال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از یک سایت خبری شکایت کرد

مجلس از یک سایت خبری شکایت کرد