مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-14بين الملل

نظرسنجی؛ حمایت قاطع فلسطینی ها از حماس/ درخواست برای استعفای محمود عباس


نتایج یک نظرسنجی جدید از حمایت قاطع فلسطینی ها از حماس و افت مقبولیت تشکیلات خودگردان فلسطین حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی که یک استاد دانشگاه در رام الله انجام داده از حمایت بالای فلسطینی ها از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس و مخالفت عمومی گسترده با محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی حکایت دارد.

این نظرسنجی توسط خلیل شکاکی ، استاد علوم سیاسی و رییس مرکز فلسطینی برای تحقیقات سیاسی و زمینه یابی انجام شده و نتایج آن روز چهارشنبه در همین مرکز به چاپ رسیده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس که گزارشی از نتایج این تحقیق تهیه کرده نوشته این پژوهش نشان دهنده افزایش حمایت از حماس حتی در غزه ویران شده است و علاوه بر آن نشان می دهد که نزدیک به 90 درصد فلسطینی ها خواستار استعفای محمود عباس هستند.

آسوشیتدپرس نوشته این نظرسنجی نشان دهنده مشکلات عدیده ای است که دولت جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا برای تعیین آینده غزه بعد از اتمام جنگ با ان مواجه است و ضمن آنکه هدف اعلام شده اسراییل برای نابود کردن توانمندی های نظامی و حکمرانی حماس را در معرض تردیدهای جدی قرار می دهد.

مقام های دولت جو بایدن بارها در اظهارات علنی گفته اند خواستار آن هستند که اداره غزه همانند کرانه باختری در نهایت به تشکیلات خودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی؛ حمایت قاطع فلسطینی ها از حماس/ درخواست برای استعفای محمود عباس

نظرسنجی؛ حمایت قاطع فلسطینی ها از حماس/ درخواست برای استعفای محمود عباس