مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:412023-12-10سياسي

الحاق محدوده جدید 258 روستای هرمزگان در راستای طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی اسناندار هرمزگان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور محمد آشوری تازیانی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد تا 5076 هکتار زمین به محدوده های طرح هادی این روستا ها الحاق شود تا بتوانیم زمین لازم را در اختیار متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن قرار دهیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه طرح کلی مورد نظر برای توسعه جزیره هرمز و نخل ناخدا نیاز به بازنگری و اصلاح دارد گفت: طرحی که در این جلسه ارائه شد با آنچه مورد انتظار است تفاوت دارد، باید در این طرح ها بتوان با ظرافت خاصی بهترین زیرساخت ها و امکانات را برای جذب گردشگر فراهم آورد.

وی افزود: از این رو نیاز است طرح مورد بازنگری قرار گرفته و در جلسه آتی شورای برنامه ریزی مجدد با حضور مشاورین طرح ارائه شود.

در این جلسه کلیات طرح توسعه بندر شهید حقانی مصوب شد.

وی همچنین به مسئله ساماندهی صنوف مزاحم در شهر بندرعباس اشاره کرد و گفت: وجود این صنوف مزاحم در شهر به ویژه در خیابان هایی که بار ترافیکی زیادی دارند سبب تشدید وضعیت ترافیکی شده و آلودگی هایی نیز برای شهر به وجود می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق محدوده جدید 258 روستای هرمزگان در راستای طرح نهضت ملی مسکن

الحاق محدوده جدید 258 روستای هرمزگان در راستای طرح نهضت ملی مسکن