مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-29دانش

قابلیت دانشگاه های غیر انتفاعی در اجرای تحقق سند دانشگاه اسلامی


سند دانشگاه اسلامی باتوجه به همه افت و خیزهایی که داشته در بسیاری از دانشگاه های ما در حال اجراست؛ اما با قابلیت هایی که در دانشگاه های غیرانتفاعی وجود دارد، - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: سند دانشگاه اسلامی باتوجه به همه افت و خیزهایی که داشته در بسیاری از دانشگاه های ما در حال اجراست؛ اما با قابلیت هایی که در دانشگاه های غیرانتفاعی وجود دارد، شاید این دانشگاه ها بتوانند در تحقق سند دانشگاهی اسلامی موفق باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در دومین نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی منطقه یک تهران گفت: اتفاقات این روزها و تصاویر رسانه ها نشان داد پیروزی از آن رزمندگان اسلام و مجاهدان مقاومت است.

همه رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه حماس نشان دادند که جریان استکبار و سلطه علیرغم همه آمادگی های مادی که دارد، شکست پذیر است.

وی افزود: آزادی اسرا و نحوه رفتار آن ها با نیروهای مقاومت بعد از آزادی و تصاویر منتشر شده نشان داد، هرآنچه دیگران بافتند تا جریان مقاومت را جریانی شرور نشان دهند، این روزها نقش بر آب شد و این امر بر همه کسانی که در جبهه فرهنگ سازی درحال تلاش و کوشش هستند، مبارک باد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت دانشگاه های غیر انتفاعی در اجرای تحقق سند دانشگاه اسلامی

قابلیت دانشگاه های غیر انتفاعی در اجرای تحقق سند دانشگاه اسلامی