مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13سياسي

جهاددانشگاهی علمی تر به حوزه فرهنگی و اجتماعی ورود کند


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریت شهری و سیاست های شورای شهر، توجه بیشتر به حوزه فرهنگی و اجتماعی است، - ایسنا/همدان رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مدیریت شهری و سیاست های شورای شهر، توجه بیشتر به حوزه فرهنگی و اجتماعی است، گفت: درخواست استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی به صورت علمی تر و پژوهش محور در این حوزه ها را داریم.

علی رضایی چهارشنبه 22 آذر در نشست هم اندیشی اعضای شورا با رییس و معاونان جهاددانشگاهی استان همدان، اظهار کرد: همایشی با عنوان مدیریت شهری و دانشگاه اثرگذار در دانشگاه بوعلی و جلسه هم اندیشی با دانشگاه صنعتی برگزار شد و این سومین جلسه هم اندیشی در جهاددانشگاهی است.

وی هدف از برگزاری این نشست ها را آشنایی با ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی دانست و افزود: به دنبال برقراری تعامل هدف دار و معنادار بیشتر بین مدیریت شهری و دانشگاه ها و مراکز علمی هستیم.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی باید در زمینه تحقیقات و پژوهش به ویژه در حوزه مدیریت شهری ورود کنند.

رضایی به پایه گذاری ایجاد مرکز پژوهش های شورای شهر در دوره چهارم اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف راه اندازی این مرکز، تقویت تعامل و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی علمی تر به حوزه فرهنگی و اجتماعی ورود کند

جهاددانشگاهی علمی تر به حوزه فرهنگی و اجتماعی ورود کند