مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-21سياسي

اعزام بیش از 27 هزار نفر ایلامی به اردوی راهیان نور


در 9 ماه ابتدای سال جاری 27 هزار و 103 نفر به مناطق راهیان نور غرب، شمال غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور که با حضور سردار سلامی فرمانده ی سپاه پاسداران، سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین، استانداران، فرماندهان سپاه های استانی سراسر کشور و مسئولین اردویی و راهیان نور و گردشگری در آبادان برگزار شد، شرکت کرد.

در این همایش که سردار شاکرمی فرمانده ی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز حضور داشت، بهرام نیا استاندار ایلام ضمن تأکید بر تکریم شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: تداوم راه شهدا سرراست ترین مسیر در جهت دست یابی به اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مقطع حساس است و این مهم با عمل و خدمت گزاری در مسیر شهدا قابل دست یابی است.

بهرام نیا استاندار ایلام گفت: در شرایط امروز کشور تداوم راه شهدا سرراست ترین مسیر در جهت دست یابی به اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه ضمن ارائه ی گزارشی در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور، یادمان ها و زیرساخت های اردوگاهی و نیز برنامه های فرهنگی و خادمین شهدای استان، افزود: در 9 ماهه امسال 27103 نفر به مناطق راهیان نور غرب، شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 27 هزار نفر ایلامی به اردوی راهیان نور

اعزام بیش از 27 هزار نفر ایلامی به اردوی راهیان نور