مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-27دانش

مجوز اجرای 177 دوره آموزشی کوتاه مدت علمی کاربردی صادر شد


مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 177 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور خبرداد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، جلسات 90 تا 92 کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با حضور اعضای کارگروه دوره های کوتاه مدت و کمیته شهریه دانشگاه برگزار شد.

وحید بیگدلی راد مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کارگروه گفت: دوره تک درس مبارزه با پولشویی در استان اردبیل با پرداختن به مفهوم پولشویی و روش های مبارزه با آن، نگاهی به وضع موجود ایران در مبارزه با پولشویی داشته و در پایان راهکارهایی برای رسیدن به وضع مطلوب در کشور ارائه می کند.

وی افزود: همچنین دوره کوتاه مدت فنون و تکنیک کارگردانی در استان تهران به منظور آشنایی با اصول اولیه کارگردانی برای درک بهتر تکنیک های کارگردانی و برخورد صحیح با کارگردان و کمک به انتخاب متن و آگاهی از وظایف اصلی دستیاران و عوامل تولید ارائه می شود.

مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دوره تک درس تعمیر گیربکس 4 ساعته در استان آذربایجان غربی نیز شامل مجموعه ای از قابلیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اجرای 177 دوره آموزشی کوتاه مدت علمی کاربردی صادر شد

مجوز اجرای 177 دوره آموزشی کوتاه مدت علمی کاربردی صادر شد