مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-22بين الملل

انتقاد کیهان از عباس عبدی / از افتضاح اسراییل ، فضیلت نسازید


به دنبال گزارش هاآرتص، عباس عبدی در توییتی نوشت : «روزنامه هاآرتص در شرایط جنگی خبر داده که شلیک هلیکوپتر ارتش موجب کشته شدن بخشی از حاضران کنسرت 7 اکتبر بوده و مسئولیت را از دوش حماس برداشت.

- به دنبال گزارش هاآرتص، عباس عبدی در توییتی نوشت : روزنامه هاآرتص در شرایط جنگی خبر داده که شلیک هلیکوپتر ارتش موجب کشته شدن بخشی از حاضران کنسرت 7 اکتبر بوده و مسئولیت را از دوش حماس برداشت.

این جا هم هیئت منصفه! دکتر بهزادی را با 56 سال سابقه روزنامه نگاری محکوم کرده که چرا تصویر آقای کروبی را منتشر کرده؟ همین اندازه تأسف بار .

کیهان نوشت: محافل رسانه ای غربگرا، از افتضاح لو رفته رژیم صهیونیستی در قتل عام اتباع خود در روز آغاز عملیات طوفان الاقصی، یک دستاورد برای این رژیم ساختند.

  چند روز قبل در پی انتشار ویدئوهای متعدد از کشتار اتباع صهیونیستی به دست ارتش اسراییل، روزنامه هاآرتص نوشت: عناصر حماس در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته، اطلاعی از برگزاری جشنواره موسیقی در نزدیکی کیبوتص رعیم در نزدیکی نوار غزه نداشتند.

یک بالگرد نظامی اسراییلی به محل حادثه رسیده و به سمت عناصر حماس آتش گشوده و به نظر می رسد که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهرک نشینان شرکت کننده در این جشنواره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کیهان از عباس عبدی / از افتضاح اسراییل ، فضیلت نسازید

انتقاد کیهان از عباس عبدی / از افتضاح اسراییل ، فضیلت نسازید