مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-10سياسي

اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی منصوب شدند


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری مرکزی از انتصاب اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری مرکزی از انتصاب اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان خبر داد.

محمدجواد معصومی در اینباره گفت: در راستای اجرای ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور مامور اجرای قانون و مسئول حسن جریان انتخابات است که در این خصوص می تواند افرادی را جهت بازرسی و کنترل جریان انتخابات به حوزه های انتخابیه و شعب ثبت نام و اخذ رأی اعزام کند.

وی افزود: هیات بازرسی انتخابات در سه سطح هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور، هیات بازرسی انتخابات استان و هیات بازرسی انتخابات شهرستان تشکیل شده و به استناد ماده 28 انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه انتخابات مجلس، موظف به نظارت، بازرسی و کنترل حسن جریان همه فرآیندهای اجرایی انتخابات است.

معصومی گفت: مهم ترین وظیفه هیات بازرسی انتخابات، دریافت اخبار شکایات و تخلفات است که علاوه بر هیات بازرسی انتخابات استان، هیات شهرستان ها نیز فعال هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از استانداری مرکزی، وی اظهار کرد: برای هر شعبه یک بازرس، برای هر پانزده شعبه یک سربازرس و برای هر صد شعبه یک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی منصوب شدند

اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی منصوب شدند