مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-20سياسي

برخورد جدی با سارقین یکی از انتظارات مردم کردستان است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: یکی از انتظارات به حق مردم کردستان از حاکمیت، پیشگیری و برخورد جدی با سارقین و پدیده سرقت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهادر اسدی ظهر امروز در جلسه اجرای طرح جامع پیشگیری از سرقت در کردستان با بیان این مطلب که موضوع سرقت یکی از جرائم اولویتی استان است، اظهار داشت: یکی از انتظارات به حق مردم از حاکمیت، پیشگیری و برخورد و مقابله جدی با بزه سرقت است.

وی افزود: در این رابطه باید یک اراده جمعی وجود داشته باشد و همه مسوولین از جمله دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی، اداری، امنیتی و انتظامی باید تمام تلاش و اهتمام خود را معطوف صیانت از اموال عمومی و شخصی نمایند.

اسدی تصریح کرد: تأکیدات رییس قوه قضاییه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و همچنین دستورات رییس کل دادگستری استان به برخورد جدی و قاطع با جرم سرقت و مرتکبین این جرم و همچنین اتخاد برنامه های مدون و تصمیمات اجرایی و عملی و متقن در پیشگیری از سرقت است.

اسدی افزود: مقوله امنیت از عوامل راهبردی و استراتژیک در تحقق ثبات سیاسی و عدالت اجتماعی است و در این راستا با ارتکاب جرائم از جمله جرم سرقت و وجود سارقین در سطح جامعه، امنیت و احساس آرامش روانی مردم به خطر افتاده و مخدوش می شود که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با سارقین یکی از انتظارات مردم کردستان است

برخورد جدی با سارقین یکی از انتظارات مردم کردستان است